2017. április 24. 06:30 - Darya Svetlana

Képzelet, vagy valóság?

18120590_1485913591441879_1322808466_o.jpg

Az utóbbi időkben egyre többször ébredek úgy, hogy ömlik rólam a víz egy-egy kellemesnek korántsem mondható álom után. Sokáig hittem, hogy mindez jelent valamit, előrevetít valamit, figyelmeztet valamire, amit nagyrészt mégsem tudok világosan értelmezni. Talán nem normális dolog, de mindig döntő szerepet játszottak az életemben az intuíciók.

Mégis mindig az lett a vége, hogy a sziklaszilárdnak vélt hitem megingott és mint sokan, én is azt kezdtem gondolni, hogy tényleg nem vagyok normális. Aztán jöttek azok az esték, mikor azt éreztem, hogy menten megbolondulok. Reszkető gyomorral nyeldestem a könnyeimet egyre csak azt szajkózva, hogy valami történni fog. A többség hülyének nézett és ami még jobb, a barátaimnak mondottak nagy része is csak röhögött rajtam.

Csakhogy kivétel nélkül igazam lett.
Akkor ki is a hülye...?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ertsmegengemszavaknelkul.blog.hu/api/trackback/id/tr9612449413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása