2018. november 11. 13:37 - Darya Svetlana

Befejezetlen történet

Drága szerelmem!

Új célokat kaptam az élettől azzal, hogy azt az embert ismertem meg benned, akire már nagyon rég vágytam. Tudom, miken mentél keresztül az életed során és te is tudod, én hogyan éltem előtted. Tudod azt is, hogy nehéz időszakon próbálok épp túllépni és hálás vagyok, hogy nem menekülsz el, hanem mellettem állsz és segítesz ezen túljutni. Köszönöm, hogy vagy!

Kedves vőlegényem!

Tudom, mire vállalkoztunk, mikor arra kértél, legyek a feleséged. Szeretném, ha tudnád, hogy bár fel sem fogtam, mi történik, a lelkemet majd szétvetette a boldogság.

Szeretném, ha tudnád, hogy tudom, nem könnyű velem, de mindig tudtam, hogy én vagyok a mindened és akik valóban szeretik egymást, azok bármit képesek túlélni. Szeretném, ha tudnád, hogy bár nagy szám van, sokszor a harag, sértődöttség, csalódottság és düh adja számba a meggondolatlanul kimondott szavakat.

Nagy jellemfejlődésen mentem keresztül az elmúlt időszakban. Megszelídítettél. Mondhatnám úgy is, „Gyermekké tettél”- akárcsak József Attilát a szerelme egykor. Csodaszép úgy maradni meg önmagamnak, hogy megérek egy sokkal jelentőségteljesebb feladatra.

Kedves férjem!

Tudom, most messze vagy, de remélem, mosolyogva olvasod soraim. A fiunk nemrég ébredt, ma a szokottnál is nyűgösebb volt, szerintem hiányzol neki J Hála az égnek a hasfájása elmúlt és a nappali nyűgösség ellenére az éjszakákat már végigalussza szépen. (Hát nem csodálatos gyermekünk van?)  A napokban Hunti egy szatyorral csörgött, amiért a kicsi teljesen odavolt :) Siess haza, nagyon várunk! <3

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ertsmegengemszavaknelkul.blog.hu/api/trackback/id/tr114365985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása